Jom Click Click

Nuff Ads

Jom Follow My Life & Love

Monday, June 11, 2012

Jom Mulakan JJCM Di Perak Dengan NAsi Ayam Mama

Assalamualaikum semua,

Kali ni JJCM mahu mengembara ke negeri Perak pulak ye. Ehek ehek jauh betul.

Yupe, saya telah bergelar 'Perak'ian sekarang. Perasan? Hmmm biase je harapan saya semoga semua pihak dapatla membuka mata TROLOLOLOLOL betapa selama ni saya tak kisah langsung pun nak berhijrah asalkan semuanya gembira yeay!!!!!!! Ya, saya memang tak kisah langsung, apa nak dikisahkan kan bukan kena pindah jauh sampai ke Bolton pun, alaa setakat berjauhan dari family, sedara mara and kawan-kawan sekarang kan semua di hujung jari jeww boleh wassup, facebook, video call kat ym pun boleh eh macam-macam lagilah, betul selama ni saya memang tak kisah langsung nak berhijrah. Tapi itulah..... haaa itulah dia..... yelah itulah. ;p Taraaaa sekarang saya dah ada kat Perak kan ;)

So bagi sesiapa yang berada di sekitar Manjung bolehla ke sini. Awww. Jauhnye la haiii nak makan nasi ayam pun kena pergi Manjung. Hahahaha.

Nasi Ayam Mama. Eh bukan mama yang masaklah mama makan jew tapi jangan taktau tak termasuk harini everyday mama masak tau. BETUL!



Pilihan hati mestilah nasi ayam mama special. Fulamak portion nya memang banyak sesuai dengan harganya yang agak mahal @RM7.50 sepinggan. Sepinggan memang boleh kongsi dengan Nayli and Zara. Papa pulak makan sepinggan sorang. Ayam nye pun besar. Memang puasla makan.




Rasanya oklah tapi takdela wowww sangat.

Kedainya best. Sejuk mata memandang. REdup je awww. Tapi kalau hujan memang nahaslah.



Alhamdulillah syukur di atas rezeki hari ni. Perut dah kenyangkan? Apelagi jom!!!
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Tengok ship pulak!! Oh yeah bebeh.


Nayli tanye "mama ape ni?"

Ni mesti kes first time tengok kan. Yelah kat KL dulu mana datang pulak nak tengok kapal. Lori banyaklah. Hiks!

Bersambung di next entry-lah. ;p OkBai!

Sekian.

Tolong Click Mama Nak beli Hairband Baru Untuk Zara & Nayli ;p









 

2 comments:

  1. Saya pun baru makan kat kedai yang sama masa 4/6/12 yang lepas..balik dari Pangkor..tak amik gmbr pon sbb kepenatan pejalanan dari Pangkor nak balik KL..

    ReplyDelete

Saya Yang Santeks Ni Nak Komen Sikit Oh La~ La~