Jom Click Click

Nuff Ads

Jom Follow My Life & Love

Friday, May 25, 2012

Jom Berpinky All Day Long On Wednesday @ Baskin Robbins

Assalamualaikum,

Ini cerita hari Rabu lepas lupe pulak nak update ;p

Walaupun saya ni sukalah jugak dengan kaler pink tapi saya baru tahu pasal ni. Itu pun kawan saya yang bagitahu. Haishh nampak sangat selama ni duduk dalam gua je kan. Ni laa baru keluar dari gua jenguk dunia luar. Kesian tak kat saya? Sobsss. Sedih akak.

Hey, hey, hey rupanya siapa yang pakai baju kaler pink pada hari Rabu berpeluang mendapat tawaran yang hebat dari Baskin Robbins. Eh tak semestinya baju je, you just need to show them any pink colour stuff.



Pink Wednesday deal: RM7.50 + for TWO Junior Size scoops of Baskin Robbins ice cream! Fuiyooo.

Memanglah patut saya tak tau sebab saya bukan pemakan ice cream yang tegar. Lagi-lagi ice cream mahal macamni. Biasanya kalau teringin nak makan, just beli ice cream cone kat Mc Donalds jeww. Baru sehengget lebih ;p Ohhhh jimat.

Nasib baiklah ada hamba Allah yang nak belanja makan ice cream. Apelagi hep hep hooreylah. Eh apesallah minggu ni murah sangat rezeki ye???? Ade je orang nak belanja. Yelah tak lama lagi saya dah nak pergi jauh. Terlalu jauh sampai tak boleh nak digambarkan dengan kata-kata. Oh sedihnya oh oh oh.

Ice cream Baskin Robbins memang mengasyikkan sebab tu lah there's always a time for ice cream, no matter how full you are, no matter what time of the day it is, and no matter how much you try to be on diet. Eh macam lagu pulak......

I don't care who you are...
Where you're from....
What you did....
As long as you love me.....

Alamak itu bukan lirik lagu Backstreet Boys ke. KAHKAHKAH mengarut je ko ni jahhhhh ;p

Selain dari berpinky all day long pada hari Rabu ada lagi promotion dari Baskin Robbins. Get a handpacked ice cream for Baskin Robbins at 31% off only on the 31st of the month. Ingat 31 haribulan je meaning hanya boleh digunakan pada bulan January, March, May, Julai, August, October dan December only.

Dah tak lama lagi is 31st May la so apelagi buat reminder awal-awal, kalau terlepas kang rugi je.




Saya makan 350gm of BAskin Robbins ice cream consisting of Chocolate Mousse Royale and Jamoca Almond Fudge flavors.




Memang sedap sepadan dengan harga. Nama je bukan pemakan ice cream yang tegar tapi saya mampu habiskan semangkuk ni tak sampai 10 minit. Sedap sangat!! ;p

Don't forget every Wednesday show them pink stuff and get the exclusive offer. Nak tunggu 31 haribulan May ni la pulak makan ice cream BR lagi. Anyone?? ;p ahak ahak

Pakai hairband pink macamni on wednesday pun boleh dapat free ice cream tau. Haha. Eleh baget comel la tu. Uweekk! ;p


Taraaaaaaaaaaaaaaa

*******************************************************

Whatever pun kan Friday's mood is always good! I wish there are two Friday in  a week. Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday1, & Friday2 ;p



Another wonderful weekend. Yeay!!!!!!!!!!!!

Sekian.

Tolong Click Mama Nak beli Hairband Baru Untuk Zara & Nayli ;p








 

2 comments:

  1. sedapp kan.kalo teringin nk mkn, rin beli on wednesday je.sbb time tu murahh.hihi.banana royale is marverlous :D

    ReplyDelete

Saya Yang Santeks Ni Nak Komen Sikit Oh La~ La~