Jom Click Click

Nuff Ads

Jom Follow My Life & Love

Thursday, December 29, 2011

Sayonara 2011. Holla 2012

Oh ya... it's December rite? It;s a shopping time isn't it? Sana sini semua SALE rite now kan? Y.E.S!! I think I have spend a lot this month! Shopping jer kerja boleh dikatakan setiap minggu! Boleh tak? Huhuhu.. But, shopping, shopping jugak... Savings are much more important... Alhamduilillah... rezeki. 

Hey dah nak habis 2011. Banyak kenangan. Apepun setiap orang yang berada di sekeliling kita semestinya punya pengaruh dalam perjalanan hidup kita sendiri. Kalau tak banyak, sikit pasti ada. Saya sedang struggle untuk mencari aura positif dalam diri untuk tahun depan dan tahun-tahun seterusnya. Dalam keadaan biasa sudah cukup mencabar untuk menonjolkan aura positif itu, apatah lagi dengan dikelilingi pelbagai ragam manusia. 

Kadang-kadang saya rasa penat. Ya, saya sudah penat dengan orang sekeliling. Exhausted!

Sekarang baru saya faham bagaimana seseorang boleh meninggalkan kesan yang mendalam dalam diri orang lain. Ye, tahun 2011 memang banyak ajar saya.

Mungkin dah tiba masa saya perlu kurangkan rasa 'kebertanggungjawaban' saya dan mula fikir tentang diri sendiri saja. Luahan perasan ok dun play-play haa.

Ya, saya patut buat itu. Grrrrrrrr.

Well a happy ending 2011. Even banyak kenangan pahit dan manis, I think life must move on... So to all, Happy New Year peeps! Kita jumpa tahun depan ok. Toink toink toink lagi berapa hari je. InsyaAllah.


Sekian.


Jom join HeartBeat. Memang berbaloi-baloi. TQ Bebanyak Sebab Sudi Click Kat Gambar Di Bawah Ini. Yeay!

No comments:

Post a Comment

Saya Yang Santeks Ni Nak Komen Sikit Oh La~ La~