Jom Click Click

Nuff Ads

Jom Follow My Life & Love

Wednesday, November 30, 2011

Negeri Tanah Tumpah Airku

Saya tinggal kat Negeri Sembilan. Saya orang Negeri Sembilan.

Eh bukan bukan. Tapi saya lahir kat Kuantan, Pahang dan dibesarkan kat KL. Lepas habis secondary school saya lepak kat Penang pulak pastu belajar kat Kedah Darul Aman HAA HAMBEK KOOOO NI BARU NAMANYA 1MALAYSIA

*Erkss. Fenin fenin fenin.

Habis tu kira saya ni orang mana???

Tak kisahla apepun saya suka giller tanah tumpah airku sekarang ni. Mana laie, Seremban lah.

Jom kecek Nogori sikit.


Saya lagi expert cakap Nogori dari cakap Penang. Tapi saya tak paham sangat bila nenek saya cakap Nogori.

Saya paling suka makan masak gulai lemak cili api tapi saya tak tau sangat masak gulai lemak cili api. Suka sangatttttt makan yang pedas-pedas sampai meleleh hidung. Tak pedas tak kaw lah kata orang.

Hey Hey jom la jalan-jalan ke Seremban. Yeay! Ni namanya entry takde motif nak tunggu 5.30pm balik office KAHKAHKAHKAH Boss apa kata tukar office hour from 9am to 4pm je boss.

Yeay!!

Sekian.

Jom join HeartBeat. Memang berbaloi-baloi. TQ Bebanyak Sebab Sudi Click Kat Gambar Di Bawah Ini. Yeay!

3 comments:

  1. aah mongak tu tipu. pandainye cakap nogori =)

    ReplyDelete
  2. suke sgt ngan loghat nogori,tp xphm pun..24hb nk turun seremban,ape best kt seremban ye,dlu2 asik gi terminal1 je.huhu..

    ReplyDelete

Saya Yang Santeks Ni Nak Komen Sikit Oh La~ La~