Jom Click Click

Nuff Ads

Jom Follow My Life & Love

Sunday, June 26, 2011

Single Mum For 3 Days

First time ok.

Jadik single mum for 3 days sebab papa pergi company trip. Agak-agak 3 days rasa lama tak? Mak datOOOOOOk lama weh! Hahahaha! Anyway thumbs up kat my best friend, Puan Widy Wahida. Sebab dia adalah superwoman yang sangat best! Long distance relationship. Superwoman yang boleh jaga 2 orang anak yang kecil sorang diri je sebab she & her husband duduk berjauhan. Sorang kat Jay Bee, sorang kat Kluang kan? Weekend je jumpa. Fuhhhh tiap-tiap malam sempat tidur berapa jam ye?

Enchek Husband saya bukan jenis kerja yang kena keluar outstation. Tak pernah pun. So ini adalah pengalaman pertama saya menjaga anak sendirian. Plan nak balik kampung tapi parents pulak ada hal. Biasalah coti coti over da' sea. Oh no problem.

Eh takla kalut sangat pun sebenarnya anak-anak behave la jugak, meragam sekali-sekala tu biasalah. Day 1 hantar anak kat nursery sebab Enchek Husband pergi hari Jumaat. Takla terasa sangat.

Yang rasa lebih tu masa weekend lah. Weekend with mama. Hooyeah!!!

Saturday.




Sunday.



Mama cakap lepas shower dah pakai cantik-cantik kena senyum sebab mama nak snap piccas dulu. YEay!


Papa cepat balik! We miss u a lots!!!!!!  sebenarnya mama yang miss terlebih. Hahahaha!


Haaaa tengok punyela rindu baby Zara kat papa sampai meleleh air mata tewww.



Kak Nayli cuba pujuk adik Zara tapi tak jalan jugak. Nak shushu ye sayang?

Yahoo!

Hadiah lucky draw dah tau. Masinnya mulut saya. Tak sia-sia jaga anak sorang diri kat rumah. Hahahaha! Nanti la saya review kat next entry. Ada entry dan piccas barulah best nak baca kan. Hiks!

Sekian.

Jom join HeartBeat. Memang berbaloi-baloi. TQ Bebanyak Sebab Sudi Click Kat Gambar Di Bawah Ini. Yeay!

1 comment:

  1. huhuhu, masa tgk tajuk entry tadi dah sengih dah aku..sambil berkata dalam hati...relax la jane..baru 3 hari...skali bila baca ehem ada nyebut aku plak rupanya....sempat mandi n makan tak ko jaga anak2?? hehe...budak2 ni ikut mood, kadang2 bila dua2 orang jaga serentak dan menangis, aku pon rasa cam nak nangis..tapi lately ni dah ok..kalo bangun malam diorang gilir2..sorang bangun sorang tido..sudahnya aku yang tak tido2..kuang kuang kuang...:P but still, bila pandang muka diorang terus hati jadi tenang....itu agaknya kelebihan yang yang aku dapat sebab jaga diorang sorang2 kat sini:P

    ReplyDelete

Saya Yang Santeks Ni Nak Komen Sikit Oh La~ La~